tisdag 30 september 2008

Lyckligt lottad!

Fortsätter på temat höst. I lördags var det höstfest på Edvins skola. Tipspromenad, pilkastning, fikaförsäljning, korvförsäljning, chokladhjul m.m. Klass tre ansvarade för fikaförsäljningen så det blev en hel del bakande för oss föräldrar. Ett kul sätt för alla att umgås och samtidigt samla in pengar till klasserna. Lyckligt lottad blev Edvin på tipspromenaden och vann pris.

Lyckligt lottade är vi även då vi får bo så fint som vi gör. Trångt just nu men det blir ju bättre. I morse när jag tittade ut genom köksfönstret busade hästarna och genom dimman såg det helt sagolikt ut.

Dagens tips kommer från Erik. Ja efter att jag lovat att inte kalla honom för Willy mer, försäkrat honom att ingen kommer att förväxla honom med "Bosse bildoktorn", var han villig att bidra med ett tips.

I morse var det frost ute och det är nu dags att se över vinterdäcken till bilen. Att beställa varor över nätet blir allt vanligare och fungerar alldeles utmärkt när det gäller däck också. Det är både enkelt och billigt och här rekomenderas däckonline.se, enkelt att beställa, levererade hem, allt till ett bra pris. Känner du att du hellre vill köpa däck på det traditionella viset rekomenderas här Däckia, finns i hela sverige och kännetecknas av bra service till bra pris. /Erik

Kram Lillstugans Anna

6 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Ja att handla över nätet behöver jag göra lite mer :-)

Dalatorpet sa...

Har ni påbörjat er utbyggnation??

Ann-Charlotte sa...

Va mysig du är o jag njuter alltid så av dina bilder. Jag har inte kunnat blogga på flera dagar o nu känns det verkligen hur jag saknar alla er. Det får bli mer bloggande i helgen.
Super tack gumman o willy hihi för en trevlig lässtund ;0)
Kramisar
Ann-Charlotte

Anna-karin sa...

Hej.
Hejdå. Kram //Anna-karin

Tinnar och torn sa...

Hej där! Det är så mysigt med hästar nära så där! Är det era egna? Kram Petronella

Anonym sa...

Jäklar vilka snygga bilder på hästarna Anna.
Större delen av järnjänget har lämnat landet på obestämd tid, så vi ligger lite lågt just nu, men jag tror att jag kan lova att vi snart är tillbaka på banan igen.
kramar Helena.