lördag 20 september 2008

Äntligen en dusch!

I slutet på maj började vi riva badrummet, nu ljög jag, Erik rev, jag satt mest och ammade. I alla fall så har vi varit utan badrum ett bra tag nu. Min frustration har ibland varit stor. Tänkte ett tag gå i duschstrejk, för att det kanske skulle gå fortare då tänkte jag. Kom på att det nog var jag själv som skulle lida mest så skippade den idén.
Men nu är äntligen duschen på plats.
Detaljer i duschen.

Ja vi får se vem som hinner först för att inviga den.

Fler bilder kommer.

Kram Lillstugans nu lite gladare för hon har en dusch Anna

10 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Hejsan! Vilken fin dusch...har beställt en exakt likadan, hihi...Kram Petronella

Hanna i Det stora grå huset sa...

Kanon!!!
Inte hade det varit någon hit att dusch-strejka... fy då... ;)
Måste kännas skönt att ha duschen klar nu..

Din gardin blev verkligen superfin!
Din krestivitet och din energi är otrolig!!!

ha en fortsatt fin helg!
kram Hanna

Hanna i Det stora grå huset sa...

psst...jag slinter med fingrarna... ha överseende

me and alice sa...

Hej Anna!
Vilken härlig dusch. Den måste ha varit värd att vänta på!!!
Du skulle se vårt skruttiga gamla badrum. Vi har köpt ett nytt badkar, men det står tryggt i ett förråd och väntar. Hmm...Undrar bara hur länge!? *fniss*
kram Susanne

Anonym sa...

Hej på er i Lillstugan!
Såååå fint det blev i badrummet. Nu kan ni ju leva normalt liv och inte som förr i världen med utedass,hi,hi. Här har vi bara hantverkare på utsidan men det e snart färdigt ute vid cykelstigen så nu e det bara lådan på garaget kvar. Dom där hantverkarna ska mest ha fika och mat. Kram på er alla från oss i Vejbystrand.

Anonym sa...

snyggt, fina detaljer.

kram andra anna

Ann-Charlotte sa...

Den där duschen har vi också. Den är verkligen suverän. Vi hade kul men det vart inte så många fynd ;0)
Kramisar!
Ann-Charlotte

Anna-karin sa...

Tja. Jag kommer ihåg när vi byggde... då fick vi åka till svärmor å duscha några veckor, det gick väl bra med det är inte så kul. Jättesnyggt vart det iallafall, jag gillar draperiet:)
Kram//Anna-karin

Dalatorpet sa...

Vad fint ni har det :-) hit kommer jag tbx :-)

Ann-Charlotte sa...

Tjenixen! Du har något hos mig ;0)
Kramisar!
Ann-Charlotte