onsdag 24 september 2008

Fönster

Igår slet vi med att sätt i innanfönstren, och så här blev det. Gissa om det var mysigt att komma upp i morse och det såg ut så här.....
och så här.....

Den lilla pottan är ett fynd från uthusen på gården...



...och ljusstaken från loppisen hos Susanne...


Sommarens sista blommor får avsluta sina dagar i vårat fönster...



...plockade av svärmor...

Kramar Lillstugans Anna

Förtydligande!

Den undre världen i blogglandet består av mina rara kollegor i en liten kommun någonstans i Dalarna. Den beskrivna granskningen bestod av ett par samtal med min underbara vän Anna och inlägget var ett skämt, ja det var ett skämt!

Kram igen!

5 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Men va fint det blev...Innan fönster med spröjsade bågar (jag fobbade på ett fönstersälle förut därav mitt suveräna lingo hehe) är ju helt klart finast.
Jag ringer dig om en stund!
Kramsiar
Ann-Charlotte

Dalatorpet sa...

ja det är verkligen vackert med innan fönster...

Viola sa...

Vilken himla rara blogg jag hittade genom dalatorpet, ser att vi började blogga samtidigt, så mycket härliga bilder du bjuder på, du är välkommen till mig om du har lust. kram VIOLAN

Ann-Charlotte sa...

Hahahhaha I'm such an idiot hellooooo.
Love ya girl
Kramisar!
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte sa...

Ja nu är det dags att vi träffas eller hur ;0)
Kramisar
Ann-Charlotte