torsdag 25 september 2008

*NYHET*

Min undertryckta längtan att tillsammans med Janne Josefsson få avslöja något lika stort som ICA-skandalen måste ha varit anledningen till mitt lilla skämt om "den undre världen". Förlåt för den oro som någon eventuell känt. Den lilla gruppen är som sagt mina goa kollegor som så flitigt läser min blogg. Kram på Er!!

Här kommer några små detaljer som bara längtar efter att få ta plats i badrummet. Duschen är ju på plats och kan användas men sen blev det stop igen. Det finns en bra förklaring och det är att Erik haft väldigt mycket jobb den senaste tiden. Handfatet är på plats men det som saknas är avloppet till det. Sen är det det sista som hängare, hyllor och knoppar på skåpen som saknas. En del av badrummet har förvandlats till tvättstugedel och där finns tvättmaskin och torktumlare. På maskinerna har vi satt en bänkskiva i massiv ek. Måste behandla den på något sätt och nu efterlyser jag tips på hur jag kan få en snygg yta på skivan!


Här kommer några pryttslar som vill ta plats i det nya badrummet!


Från Gruvgatan 13



Från Mig och Alice

Från Life Addition, Kupolen, (Ursäkta stavningen!)

NYHET PÅ BLOGGEN

Följande inlägg i vår blogg kommer numera ha sällskap av "Dagens Tips". Vi i Lillstugan kommer att bjuda våra läsare på ett tips tillsammans med varje inlägg. Tipset kan handla om allt mellan himmel och jord. Förhoppningsvis kommer de att göra världen till en lättare plats att leva på för den fantasilöse inför middagen, tummen-mitt-i-handen-mannen inför bilomsorger, panikpresentletaren, frustrerade frun för att mannen inte gör som jag vill och många fler.

Kram Lillstugans Anna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tycker nog att vår verksamhet bör tas på störtsta allvar inom bloggvärlden, på grund av vår höga intelligensnivå hissar och dissar olika bloggar. Vi har även en tio i topp lista med bloggar där Höjens Lillstuga ligger på plats 1-9 på plats nummer 10 ligger akademikernas diskusionsforum. Bloggen Höjens Lillstuga präglas av ett intelligent innehåll samt bra skrivna texter med underfundiga meningar.

Dalatorpet sa...

kul men tipsen :-)

Viola sa...

Hejsan, vad härligt med tips, det tackar jag för och kommer att följa med intresse, ha en skön helg, kram VIOLA

mig & alice sa...

Hej Anna.
Visst har jag både zinklyktan och fågelhuset i butiken :-).

Ha en fortsatt trevlig helg.
Kraam
Melinda

In my house sa...

Hej tjejen,,, vilken mysig blogg du har,, och VILKA inköp du har gjort,,, super fint. Kram josse