måndag 20 oktober 2008

UTLOTTNING

Pysseltokig, påsgalen och extremt sugen på lite spänning har lett fram till en liten utlottning här på vår blogg. Den första tävlingen var en stor succé och här kommer alltså den efterlängtade uppföljningen.
Chansen att få den söta och omåttligt populära bilpåsen finns nu. Perfekt att förvara små leksaker, eller varför inte bilar!
För att inte på något sätt bli anklagad för diskriminering finns även den lite mer flickiga varianten, nämligen prinsesspåsen.
Perfekt att förvara det små prinsessor vill förvara.

Känner du att någon av de två påsarna måste bli din, eller kanske båda två. Skriv då en kommentar i detta inlägg.

Känner du att du vill fördubbla dina chanser till vinst? Länka då till denna tävling och meddela detta i din kommentar. Mästerfotografbilderna får du givetvis låna!

Återigen tänker vi på att inte diskriminera någon grupp här i samhället så ni som inte har någon blogg kan givetvis också fördubbla era chanser. Skriv ut inlägget om tävlingen och klistra upp det på er arbetsplats eller på tex anslagstavlan på ICA Maxi. Annars räcker det med att skriva dubbla kommentarer.

Tävlingen pågår fram till 31/10. Vinnare presenteras 1/11.

Lycka till!!

För er som vill ta det säkra före det osäkra, och tycker att det där var en perfekt julklapp, eller bara känner att ni måste ha en sådan liten påse kan beställa dessa. Kontakta mig på hojenslillstuga@live.se för mer detaljer.

36 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

En rosa påse med krona så fin.
Den måste jag ha, den måste blir min.
Rutig o vacker söt som en topp
Min lilla Julia skulle den på Julen öppna opp.
Fylld med presenter fylld med paket.
Ja ingenting bättre än detta jag vet.
Så utan att låta för sur eller sne.
Men om jag inte vinner denna påsen,
Vill jag inte va me ;0)
Nej då skojar bara hihi

Klart man vill va med om denna tävling!
Kramisar
Ann-Charlotte

Karin Lindström sa...

Hej!

Vilka söta påsar, så pysslig du är! Jag vill jättegärna vara med och tävla. En bilpåse passar min lillkilles bilsamling perfekt!!

Ha en fortsatt bra vecka!
Många kramar
Karin

Golden&Vitt sa...

Vilken tur att jag hittade hit, klart jag vill vara med och tävla, skulle ju passa perfekt nu när första barnbarnet ska komma( 7 veckor kvar)

Så otroligt vacker ni bor,bilderna från sjön är ju underbara. Och jätte fint hem har ni. Hit kikar jag in fler gånger.
/ annika från haparanda

mig & alice sa...

Jaaaaaaa, bilpåsen...hoppas, hoppas.

Skulle ju vara perfekt i Viktors blivande rum....ljusblått, vitt med röda detaljer...precis som påsen...tjohooo.
Nu håller jag tummarna.
Kram på sig Anna

Dalatorpet sa...

Ohh tack för tipset :-) självklart länkar jag oxå :-)
Åhh den där påsen med bilen är precis ngt som vi behöver i killarnas rum som fått stå tillbaka för allt vårt andra byggande. Håller tummarna hårt!!

tina | pepparochvanilj.se sa...

Ja jag vill jättegärna vinna en bilpåse!

Kram Tina

Lallis - liv och leverne sa...

Otroligt söta påsar:)
Ha en fin dag.
KRam Lallis

Anonym sa...

Jag är med och tävlar. :)

abackman66 at hotmail punkt com

Mjuka sa...

Jag vill helt enkelt ha båda två, så det så :-)
Länkat och klart hos mig
kramkram M

Tinnar och torn sa...

Absolut vill jag vara med ;o) Min systerdotter ska ha namngivnings-fest då passar ju den där Prinsess-påsen helbra. Ska länka med! Kram Petronella

Camilla sa...

Vilka mysiga påsar, vilken tur att jag hittade hit! Jag är jättegärna med och tävlar! Kram Camilla

Anja sa...

Vad hääärligt du bor!!! Vilken omgivning.
Är ni 4 personer på 48 kvm?
Då vet jag ungefär hur ni har det, det gäller att vara påhittig, vi bodde 6 personer på 65 kvm i flera år innan vi byggde nytt på vår sommarstugetomt.
När jag ändå är här så deltar jag gärna i utlottningen: har 4 pojkar och betydligt fler bilar... Hur stor är påsen? ;-) Skulle jag ha tur att vinna fast en prinsess-påse, så blir det en gåva till släktens senaste prinsessa, Saga.
Jag skall genast lägga upp en länk på en av mina sidor.

Hanna i Det stora grå huset sa...

Å ja, den bilpåsen.... Min Gustav får aldrig något den stackarn, storasyster som är 4 får allt, "han förstår ju ändå inte än"... Grymt va....

Håller tummarna HÅRT!!!

Kramis Hanna

Tineling sa...

Hej! Å vilken fin påse! jag har en liten tjej på 2 år. Båda påsarna är ju superfina, men jag vill ha bilpåsen (även om den är blå med bil på)!!! Hooopppas jag vinner! kramar/ Tina

Anonym sa...

En påse till Max och Molly vilken succe`.Made by Anna står för bra kvalitè.

Kram Kajsa

Ps. Har skyltat med ävlingen på alla lyktstolpar i norra kommundelen. DS

Anonym sa...

Åhh, vilka fina påsar. Den rosa skulle passa perfekt här.
Länkar till din tävling direkt.
Kram

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej på dig!
Sån tur jag har som hittade hit. Klart jag vill vara med på din utlottning, har länkat till dig nu.
Ha en riktigt skön helg
Kram Viveka

Anonym sa...

Hej!
Hittade din tävling på en lyktstolpe i björbos fina idyll.
vill till tomten dessa fyll.

Annelie Vestlund

Anonym sa...

Jag har lobbat för din tävling i hela Sweden. För att få lägga i suprises i juletiden.

Kram

Anonym sa...

Två prinsar och en prinsessa, vill gärna vinna dessa!

Kram Helene

Anonym sa...

vilka fina och praktiska små påsar. nu har jag ju inte barn, men jag tycker att de passar utmärkt i badrummet för att förvara saker i.
så jag är med
http://leopardia.blogg.se/2008/october/vinn-tygpase-hos-hojdens-lillstuga.html

Anonym sa...

Skulle bli så överlycklig att vinna bilpåsen till min stora kille på 3 år så han kan gömma dessa så inte lillebror får upp ögonen för hans favoriter.../ Åsa

asawallgren72@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle gärna vilja vinna denna påse med bil på, min 1.5 åring har upptäckt att bilar är superkul och han skulle behöva ha en förvaring åt dem.

Jag har länkat i min blogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/october/pase.html

mail: info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag vill vinna den rosa påsen till min lillasyster! :)

Anonym sa...

men oj, jag såg nu att jag stavat fel och skrivit höjDens lillstuga i mitt inlägg... ska kila in och ändra..

Anonym sa...

Åh, supersöta påsar båda två!

OM jag har turen att vinna skulle jag vilja ha den rosa, men det spelar ingen roll egentligen...

Ett hem på landet sa...

Jag vill vara med. Bilpåsen är ju bara så fin!!!
Har även länkat till utlottningen i min blogg.
KRAM

Anonym sa...

Åhhh, jag vill vara med =)
Jag tycker att bägge påsarna är så fina så för mig spelar ingen roll, tycker bägge är helt otroliga fina. Blir glad oavsett vilken påse om jag vinner (ler)

länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2008/october/vinn-en-super-fin-liten-pase.html

kram Linda

Anonym sa...

Superfina påsar, hade varit kul att vinna =)

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna till min lilla prinsessa!!!

Anonym sa...

åhhh, gud vad fina..skulle passa perfekt hos mig =)

Anonym sa...

Den skulle jag vilja vinna :)
En perfekt julklapp till min lillebror :)

Anonym sa...

Ja detta vill jag vinna!!

Ha de fint!

Mammamuh sa...

En påse med bil på skulle passa lillan bra - för bilar är det enda hon vill ha.

En påse i rosa skulle hennes kompis få - för han är tokig i saker med kronor på.

Länk till tävlingen finns här

http://mammamuh.blogg.se/tavla

Anonym sa...

Vilka superdupersöta påsar du gör. Blir riktigt inspirerad att ta fram min egen symaskin. Hoppas vinna den med krona.

Tack för en bra blogg!

Mvh. Belle (xbelle@hotmail.com)

Anonym sa...

Hittar en, för mig, ny blogg och en utlottning som är inne på sista dagen, vilken tur jag har :) Jättefina tygpåsar! Skulle turen hålla i sig, och jag vinner nås jag på "sussim7 at yahoo punkt se"