söndag 5 oktober 2008

Smultronpuss

Hoppas ingen glömde bort att det var kanelbullens dag i lördags. Det gjorde inte vi, så några goda bullar till fikat blev en del av mitt försök att skämma bort min familj.

I fredags var jag till Susanne och hennes ljuvliga butik Precent. Hon hade precis fått in den underbara skapelsen ovan. Ja som ni förstår fick den följa med hem. Kommer att bli en favorit här hemma, det kan jag lova.


Lördagen avslutades med en trerätters på Höjens a lá carte. Lite lyx behöver vi alla ibland, så en liten skål i bubbel blev det.

Need I say more......

Nu är det måndag igen och jag ska försöka att fortsätta hålla mig till att skämma bort mina nära och kära istället för att skrämma bort dem.

Dagens tips är ett besök på bloggen Granne med Selma. Just nu pågår en utlottning och den vill ni inte missa!

Kram Lillstugans omvända Anna

8 kommentarer:

mig & alice sa...

Hej Anna.

Precis den den adventsstaken fick jag hem till butiken i fredags.

Jag stoppade in den direkt på lagret jag och tänkte ta fram den till jul bland alla julsaker.

Men jag ser ju att du använder den nu...och varför inte egentligen. Får nog plocka fram dem ur lagret ser jag :-).
Ha det så gott.
Kraam
Melinda

Anna-karin sa...

Helåååå.
Hoppas att smultronpussen gjorde susen:) KRAM ANNAKARIN

Granne med Selma sa...

hej!
Tack för både länkningen och ditt rim inne hos mig! Ser ut som jag gillar din blogg så nu ska jag sätta mig och läsa igenom den lite bättre:-) Lycka till i utlottningen:-)
Kram sussie

Ann-Charlotte sa...

Men va fin den ljuskronan är!!!
Smultronpuss, det ser gott ut ;0)
Myspyskramisar på dig
Ann-Charlotte
PS tavlan sitter på torkning...sorry det tar lite tid =)

Dalatorpet sa...

Nås, hmm dit har jag aldrig varit kanske borde ta mig en tur :-)

Skatan sa...

Hej och tack för besöket!

Ja du, det återstår just nu 3 veckor och 3 dagar...nedräkning pågår ;-)

I går trodde jag det var dags, men jag lär väl gå över tiden bara för att det kändes så...

Fina bilder - och ja, jag förstår mycket väl att den "fick följa med hem" ;-)

Kram!

Millas hem sa...

Så gott det ser ut...gillar glasen, superfina!
Kram Camilla

Ann-Charlotte sa...

Fniss fniss, Tala bara om för gubben hur HIGH TEC den är...dom gillar ju sådant. Du vet senaste verktygen bästa borren osv. Det funkade för min svägerska Malin som också fick en i äppelgrönt hihihi.
Kramisar
Ann-Charlotte