måndag 23 mars 2009

Näst intill omöjligt...

...är det att fota ett fönster. Det kan se så fint ut i verkligheten men det går INTE att fånga på bild. Är det jag som inte förstår hur jag ska göra eller har jag för dålig kamera låter jag vara osagt. Den som vill kan ju ge sig på en gissning.

Ett till rum börjar i alla fall nu ta form, det är genomgångsrummet, eller det tidigare allrummet som från allra första början var allas sovrum (ca 8 kvadrat??!!).
Jag tänkte visa lite bilder men som sagt, kameran funkar ju inte som den ska!!! Eller hur var det nu??!!
Ha nu en kanonvecka så ses vi om ett par dagar.
Kram Lillstugans Anna

5 kommentarer:

Ingalill sa...

Du har verkligen lyckats få till ett par jättefina bilder!! Men man upptäcker ju att ljuset har en STOR betydelse för slutresultatet. Jag har försökt att gå ifrån autoläget för att få in mera ljus, men det är ju inte alldeles enkelt...Men rummet verkar jättefint och ljust. Korgen var också jättevacker. Var finns den att köpa? Ha det gott!!!

Tinnar och torn sa...

Hejsan!
Det syns att det är superfint. Men jag håller med dig, ibland tycker man att det ser sååå fint ut. Sen när man ska knäppa kort blir det bara platt och trist på något sätt. Skumt! Älskar ert element. Önskar så att vi hade sådana istället för våra trista.

Å du det skulle vara himla kul att få höra din röst i en Lillstuge-video :o) Själv tycker jag att jag bara svamlar men vad attan. Lite får man väl bjuda på, haha.. Kan även berätta att det där var tagning 3. Första gången fick jag blackout och blev helt tyst, andra gången tryckte jag oavsiktligt på fel knapp hahaha...så det blev tredje gången gillt ;o)

Kram Petronella

Hanna sa...

Så fint du visat!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Viola sa...

Du verkar få till det så fint, så rart med det vita och rosa...hoppas allt bra med er, idag har solen lyst på oss så då återvände livsandarna hos VIOLAN, kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken skir romantik i pastell, så lite ting men ändå så hemtrevligt! Mari.