tisdag 10 mars 2009

Målarverkstad både här och där

Inlägg nr 100! Inte kunde jag tro att jag skulle hinna med så många innan bygget var klart. Men nu är det verkligen inte mycket kvar. Och därför kommer nu lite bilder från övervåningen som nästan är klar.

Jag undrar vad barnen kommer att tycka om fönstern när de blir lite äldre. Mamma känner sig himla nöjd i alla fall, hihihi.

Jag passade på att måla lite jag också. Den gamla leksandsstolen fick lite vit färg på sig den med, snyggt att bryta av lite tänkte jag.


Kram Lillstugans Anna

5 kommentarer:

mig & alice sa...

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
Så himla ljust och vackert det blir Anna!

Nu sätter du griller i huvudet på mig angående tapet i Viktors blivande rum!
Den var helt ljuvlig...jag menar...väljer jag någon av de jag tänkt på så ska de snart bytas ut för att de kommer att kännas för barnsliga.
Färgkombinationen gör ju att den är gullig men inte allt för söt.

Jag tycker att det är lika roligt när du kommer hit, vi skulle nog kunna sitta och babbla i huuuur många timmar som helst, hahahaha.

Vad jag är avundsjuk på dig som har en heeelt ny del av ett hus som ska inredas alldeles strax...du kommer bara och gå runt och njuta av det :-).
ha det så gott vännen.
Nu ska jag ägna mig åt målarpenseln ett tag :-).

Kraam
Melinda

Anonym sa...

Åh vad fräscht vitt och nytt det ser ut =) Härligt!! Vilken söt tapet oxå =)

Jättefint blir det =)

Martina sa...

Sååå fint och ljust! Barnen blir säkert nöjda med att du kan titta in till dem när de blir äldre...njaä...kanske inte... Men snyggt som bara den!!!

Ha det så bra!
Kram Martina

Viola sa...

Ohhhhh så fint det blir, så vackert med fönstrena och det ser verkligen härligt ljust ut, så roligt det ska bli att få se det färdiga resultatet, kram

Tineling sa...

Å vad fint det blir!! Vilken bra idé med fönstret mellan rummen! Dom får väl hänga upp en gardin när dom blie äldre :) Förstår att det måste kännas skönt när ni börjar bli klara!! Den där tapeten med husen är så fin! Kram Tina