fredag 20 mars 2009

Barnarbete

Nu är det helg igen. Det är inte klokt vad veckorna går fort. Mellan arbete, matlagning, städning och annat skoj har jag sprungit runt med penseln i högsta hugg. Ett par gamla dörrar har fått lite färg på sig. De var inte så vackra från början men med lite färg så blev det bra mycket bättre. För en gångs skull kommer en före-bild och en efter-bild. Väldigt bra hjälp hade jag, som ni ser, hihi.
Var tvungen att se hur det skulle se ut mot väggen när jag målat lite.
Men var är den lilla gossen på väg nu då??Jodå, visst har han kommit på att man kan klättra i trappen!!

Nu får snickeriet allt ta och skynda på med räcket så vi kan sätta upp en grind.

Till slut lyckades jag i alla fall få på lite färg och resultatet blev så bra.

Igår var jag på möte i Säter och inte kunde jag då låta bli att titta förbi Butiken "mig & alice" och träffa Melinda. Den butiken har något alldeles extra som väldigt få har, nämligen en själ. Åk dit om ni inte varit där än, det är värt det! En liten burk med honung fick följa med hem, plus en liten present till mamma som var barnvakt hemma.

Ha nu en skön helg allesammans!!

Kram Lillstugans Anna

1 kommentar:

Viola sa...

Vilken rarliten hjälp du har, det brukar gå fort när man hittar otillåtna ställen man inte får vara på , en helt ljuvlig dörr fick du till, ha en skön helg, kram