onsdag 3 december 2008

Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av Anna-Karin för att hon tycker att jag är så BÄST. Kan det vara för mina luriga texter eller är det mina ammatörbilder eller är det för att jag satt uppe halva natten och letade efter ett målat trägolv på internet som hon hade sett och inte kunde hitta igen.



Tack så mycket för den, gissa om jag blev glad!! Efter lite tankeverksamhet kommer jag förhoppningsvis att komma på någon värdig bloggare som jag kan skicka den vidare till, för det finns ju massor!

Kram Lillstugans Anna

2 kommentarer:

Viola sa...

Ett stor Grattis till dig, den kom till rätt bloggare, en stor kram

Anna-karin sa...

moohahahaaahaaa:) Det är ju just det... du har så många sidor som är toppen så det går inte att räkna upp dem alla:) Så du är helt enkelt BÄST.
Kram //Anna-karin