tisdag 2 december 2008

Julstämning på gång!

Nu faller snön ner ute och vips så känns det att julen snart är här.

Just nu pågår en tävling inne på bloggen
Violas Romantiska Hem.
Tryck på bilden och du kommer direkt dit.
Viola har också en helt underbar butik som jag gärna tittar in till och hon har en tavla som jag bara älskar. Butiken heter Romantiska Ting och om du klickar på bilden nedan så kommer du direkt dit. Tavlan är förstås den som snart kommer bli min.

Broderkyssen heter motivet och går rätt in i hjärtat på mig. Förälskelsen för pariantavlor har utvecklats till djup kärlek.

Kram Lillstugans Anna

3 kommentarer:

Viola sa...

Den är din! Såg orderingången idag och vad roligt att den kommer hem till dig, den är helt underbar, kram VIOLA och för dina rara ord!!!!

mig & alice sa...

Hej Anna.

Tack för dina gulliga ord inne hos mig. Jag blir verkligen rörd.

Javisst finns denmattan, har två stycken kvar. Mattan är 70 * 200 precis som du sa och kostar 495 kr.

Men du...nu till något helt annat...
Det ser ju nästan ut som ni skulle vara färdiga snart!!

Hej och hååå vad fort det gått på slutet :-). Blir du inte alldeles exalterad...det vat jag att jag skulle vara :-) Jag hade redan möblerat överallt i huvudet...men det har säkert du också :-).

Tänk vad spännande att öppna alla dina kartonger med saker du köpt!!
Det blir ju rena rama julafton :-).

Gillar dina tokkloka historia längre ner...ujujuj..det är nog så vi är...å andra sidan så var det ju inte så smickrande för männen heller ;-).

Ha det så gott.
Kraam
Melinda

Tinnar och torn sa...

Hoppsanhejsan! Ny design ser jag. Har du gått i blogg-skola kan hända ;o) Snyggt blev det! Jag gillar det där med en gubbe och några barn,hihi.... Kram Petronella