lördag 6 december 2008

Tävling igen!

Här kommer det nu lite mer reklarm för ett par tävlingar. Hos Mrs W med bloggen Dala Torpet kan man vinna dessa söta mått med en passande slev. Kicka på bilden för att komma dit.
Inne hos Melinda med bloggen mig & alice kan man vinna det här helt underbara kuddfodralet. Igår var jag ner till hennes butik och stod och höll i kuddfodralet men jag ska först se om inte jag kan ha lite tur och vinna det. Klicka på bilden så kommer du till Melindas tävling.
Ni som varit med ett tag ser kanske att jag gjort lite förändringar här på bloggen. Några kanske gillar det och några kanske inte gillar det, tex min mamma. Hon är för god min mamma. Hon sa att det gamla var bättre för där hade hon lärt sig och hitta sa hon.
Igår när jag var ner till mig och alice var det för att köpa en julklapp till min underbara mamma. Den kommer att passa så bra hemma hos dem. Ni kan ju bara gissa vilker fint paket Melinda gjorde. En bild kommer antagligen senare så min mamma kan bli lite nyfiken på vad det kan vara i paketet.

Vill nu önska er alla en trevlig andra advent.
Kram Lillstugans Anna

3 kommentarer:

Viola sa...

Hej Anna, är på landet och har just avslutat min julpyntseldorado här som jag verkligen längtat efter, sitter nu i tystnade och mörkret med brasa och tända ljus, det är så här det ska vara, eller hur, ha en skön helg du oxå, kram

Anonym sa...

Vi har kommit av oss med bevakningen av din sida eftersom du skrev att du skulle sluta blogga.Efter lite efterforskning ser vi nu att du bloggar på som vanligt.kul!Vi återtar vår bevakning:)

Anonym sa...

Vi har kommit av oss med bevakningen av din sida eftersom du skrev att du skulle sluta blogga.Efter lite efterforskning ser vi nu att du bloggar på som vanligt.kul!Vi återtar vår bevakning:)