lördag 19 juli 2008

Kärlek

Idag drabbades jag av kärlek vid första ögonkastet. Var ut på en liten turné av loppisar och affärer. Efter att ha varit hos Susanne (http://meandalice.blogspot.com/) på hennes härliga loppis, och som vanligt blivit småförälskad och några penningar fattigare åkte jag vidare till Säter och affären Mig och Alice.
Och där stod den. Kärleken slog ner som en blixt. Det var bara upp med börsen igen och nu står det lilla underverket här hemma.

Hela affären var så fin och min lilla börs hade lätt kunnat bli alldeles tom. Rekomenderar varmt att åka dit.

Har lovat att visa lite bilder på vårat sovrum så här kommer dom.

Ljusstaken från Susannes loppis.

Susannes loppis igen. Kramar Lillstugans Anna





3 kommentarer:

Anna-karin sa...

Vad fina saker du har inhandlat!! Jag blir lite avundsjuk på att du har "loppat omkring idag.." Jag är ju också sugen! Men mina pengar skall spenderas på Legoland snart... det blir väl kul det också. Ha det gott//Anna-karin

me and alice sa...

Hej Anna!
Vad allt passade fint hemma hos er. Underbart sovrum ni har...
I dag hände en läskig sak hos oss. Vårt största träd på gården rasade rakt mot och längs med huset...
kram Susanne

mig & alice sa...

Hejsan Anna.

Vad roligt att hitta hit. Nu har jag läst vartenda blogginlägg du hittils gjort och kan bara konstatera att din blogg kommer att bli mycket besökt.

Jag är oerhört imponerad hur bra du fått till det, vackra bilder och roligt skriven text.
Nu länkar jag till dig för hit vill jag mera :-).

p.s vad bra dockvagnen blev där i fönstret. Ska bli spännande att följa er utbyggnation, vilket ställe ni bor på!! Ljuvligt!!
Kraaam
Melinda