fredag 18 juli 2008

Fingrar

Små söta fingrar....
Så goda att man nästan vill äta upp dom....


Nä då, det här kommer inte att handla om barn eller hur goa dom är! Hihi!

Det var meningen att det skulle handla om mina fingrar och hur dom för det mesta har vit färg på sig istället för grönt. Jag menar att jag saknar helt gröna fingrar. Sa just till Erik att vi skulle behöva ta hjälp av proffs för att få till en fin trädgård. Skulle så gärna vilja ha några rosbuskar, lika som Kullan Pullan på http://kullan-pullan.blogspot.com/

Iallafall så sitter jag nu och väntar på resultatet från en tävling som tidningen "Ett hus" har haft. Första pris var ett växthus....
...och det kanske skulle ge dom en ljus skiftning av grönt. Bästa motivering på max 25 ord vinner. Här är mitt bidrag, hahahahaha.
En egen liten vrå
Jag alltid önskat få
Där mårbackan trivs
Och lobelian fram drivs
Ja se då jag skulle må
Gissa om jag hade kul när jag skrev det här. Kanske jag vinner på den fånigaste motiveringen.
Imorgon kommer bilder från sovrummet igen.
Kram Lillstugans Anna

2 kommentarer:

Anna-karin sa...

Klart att du vinner med den där ramsan..hahaha.
Kram och prosit//Anna-karin

Anna-karin sa...

mmmm kolla in tiden på min kommentar... kram igen//A