lördag 2 januari 2010

Oplanerad bloggpaus

Hej hej!

Det blev ett par veckors oplanerad bloggpaus. Tiden har bara sprungit iväg. Första julen i vårat hus blev fantastiskt. För mycket tittande på Ernst ledde till en del suckande från Erik när han skulle försöka få till alla mina påhitt, men lyckat blev det! Många paket blev det också.
Nyår har också hunnit passera utan att jag kikat in här så jag får passa på nu att önska alla en god fortsättning på det nya året.
Jag måste också berätta att min underbara kära sambo kom hem med en precent till mig härom dagen. En ny kamera har han varit iväg och köpt till mig. Ja så ser ni en kulla kuta runt med en kamera hela dagarna så är det jag. Alltså är det lite bilder på väg in här. Har inte kommit så långt att jag fått in dem i datorn än men det är på gång!!
Lite ångest över att det bara är två dagar kvar till jag ska börja jobba på allvar igen finns också i bakgrunden men det ska också bli roligt att komma tillbaka. Alltså lite blandade känslor men det är inte så konstigt efter att jag varit hemma i 1 år och 9 månader.

Ha en fortsatt skön dag!!
Kram Anna

2 kommentarer:

Martina sa...

Vill önska dig en god fortsättning på det nya året o tacka för ditt svar om trappan.
Såååå avis jag blev att du fått ny kamera...hmm. Ska önska mig en när jag fyller år.
Kram Martina

Anna-karin sa...

GRATTIS till den nya kameran och lite mindre grattis till att du ska börja jobba igen... ni får väl jobba på en liten bebbe till:) Kramen