tisdag 5 januari 2010

BusHugo

Två dagar avverkade på jobbet och det känns rätt så bra faktiskt. Efter en önskan om att få byta inriktining när jag skulle börja igen har jag fått möjligheten att lära mig något nytt och det känns helt rätt.
På torsdag börjar inskolning på dagis och det blir också spännande och skrämmande på samma gång. Tänk att min lilla plutt blivit så stor, jag kan inte förstå var tiden har tagit vägen. Sedan en tid tillbaka sover han på sitt rum och nu ska jag faktiskt erkänna att vi till rätt så nyligen har ammat också men nu är det välling som gäller. Jag hade ganska mycket ångest när vi skulle sluta och när jag satt i soffan och grubblade och delade med mig av mina tankar till Erik och Edvin säger Edvin: Men mamma, Hugo är en stor kille nu, och så såg han så klok ut. Åh vad de är härliga dessa underbara barn!!

En liten dos av bilder från Hugos rum får räcka för den här gången. Jag ska erkänna att jag är förälskad i min nya kamera. Det är inte helt enkelt att ta bra bilder men jag tränar och tränar och till slut ska det nog fastan en och annan bra bild tycker jag.

Nu ska jag gå och bädda åt grabbarna, Edvin har en kompis som ska sova över och för en gångs skull är de trötta och vill gå och sova före mig.

Ha en skön trettondag!

Kram Anna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hejj!!!! anna vicken fin blogg du har anna =) viket fint rum edvin har =)och hugo =)
hälsningar Edvin ,Hugo

Anonym sa...

Hej mamma viken fin blogg jag gillar att skriva kommentarer för du får ju aldrig så na hejdå =)
EDVIN HUGO

Anonym sa...

HEJ MAMMA KUL ROLIG BLOGG

Anonym sa...

HEJ MAMMA VAD BLIR DET FÖR MAT?? IDAG

n o r d i n g å r d e n sa...

Fina bilder fr stora Hugos underbara rum, så fint han har det!!!

Ha en skön helg, trots kylan! Mari.

Anonym sa...

Hej mamma hej mamma hihi kul blogg =)