söndag 27 september 2009

Underbar

Ibland kan en mening i en låt fastna på min hjärna. Har jag tur kan det vara en bra mening och den kan göra mig glad. Ibland kan det få mig att tänka efter och börja fundera över något som jag inte tänkt på förut. Ibland kan det få mig att börja gilla en artist som jag inte gillat förut. Det sistnämnda hände nyligen. På radion spelade dom "Don´t leave Me" med PINK. En mening där lyder så här:

"I forgot to say out loud how beautiful you really are to me"


Den meningen får mig verkligen att tänka efter. Har jag på sistone talat om för Erik hur underbar han är för mig? Har jag sagt det till mina barn?


Det är ord som vi ska slösa med och inte alls spara på!! Gå nu och tala om för dina nära och kära hur underbara de är och ge dem en stor kram.

Den här ljuvliga ljuskoppen är designad av Anna-Karin och finns att köpa på Norrgården vid Gruvan i Falun. Om ni inte varit där kan jag rekomendera att ni genast beger er dit. De har öppet torsd-söndag 11-17.

Anna-Karins alster finns även att köpa hos mig & alice i Säter.

En stor söndagskram från Lillstugans Anna

1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

En underbar liten kopp och de två butikerna är det också!!!

Höstkalla hälsn fr Nordingården och tack för din rara kommentar häromdagen! Mari.