fredag 2 oktober 2009

Oväder

Det ska visst bli oväder i helgen. Vet inte om jag ska få ångest över att sommaren är över, att hösten verkligen här, vilket innebär att det snart är vinter. Ska försöka intala mig att det ska bli mysigt med lite oväder. Vi kan tända ljus, kanske inviga kaminen som vi fortfarande inte eldat i. Men nä, det går bara inte. Satt och tittade igenom sommarens bilder och känner att det är där jag vill vara. Hösten skulle kunna vara mysig för det är inte själva hösten jag ogillar. Det är det att efter hösten kommer vintern och det är vintern som är själva problemet. Idag får min blogg fungera som en slasktratt för min vinterångets. Det ska komma snö i morgon, jag kan knappt tänka på det. Ni tycker säkert det här låter hur knasigt som helst, men jag har aldrig försökt lura er att jag skulle vara nå annat heller.


Nog om det nu. Ta istället och kika in på en av mina favoriterbloggar "Jordgubbar med mjölk" och var med och tävla om ett fint halsband.

Bild lånad av Jordgubbar med mjölk

Trevlig ovädershelg till er alla!!

Kram villinteattdetskablivinter-Anna

1 kommentar:

Vit Gladiolus sa...

Men hösten är allt härlig...men
sedan kommer det snööööööö....;=)

Kraaaaam