tisdag 22 september 2009

Ett litet livstecken...

...från Höjens Lillstuga kommer här. Jag vet inte var tiden tar vägen riktigt. Jag har haft så fullt upp att jag knappt hunnit med att starta datorn. Känner lite dåligt samvete mot alla mina trogna läsare för att det inte kommit något inlägg på ett tag.
Bild lånad av Par Courrier

Under tiden vi varit borta har vi hunnit med att fira våran STORA kille Edvin på hans 10-årsdag. Känns inte klokt att han är 10 år, var har åren tagit vägen. Det värsta är att jag också måste ha blivit 10 år äldre??!! Det är då jag inte riktigt får ihop ekvationen.
Bild lånad av Par Courrier
Mellan firandet av vår 10-åring har jag lyckats igen med att dra igång ett nytt projekt. Erik säger att han håller på att få hjärnblödning på mig. I fredags innan vi skulle ha kalas fick jag nog på våran hall och kände att jag kunde minsann inte ta emot några gäster som den såg ut. Jag hämtade en pensel och lite färg och började måla. Vitt såklart. Och gissa om det blev bra!! Men blev det helt klart?? Nä just precis. Så nu har jag en halvfärdig hall och en otålig Erik som återigen fick rätt om att jag är duktig på att dra igång saker här hemma men mindre bra på att avsluta dem.

Bild lånad av Par Courrier

Vad ska man göra när det bara ploppar upp idéer hela tiden och man inte kan hålla tillbaka utan bara måste genomföra dem helst på stuts?? Finns det någon hjälp att få???

Inga egna bilder den här gången utan ni får en dos av butiken Par Courriers inspirerande bildbank. För er som har brist på inspiration och energi kan kika in där, ni andra som är mer som mig kanske först ska fundera över som det är så lämpligt för er just nu.

Kram Lilstugans Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker om att läsa din blogg Anna :)