torsdag 27 augusti 2009

Nya ställningar

Högst upp på önskelistan har en ny kamera stått länge. Efter ett år av intensivt fotande känns det som våran kamera inte räcker till längre. Säkert så finns det många finesser som jag inte upptäckt än men de jag söker efter saknas. Nu vet jag att det inte kameran som gör att bilden blir bra utan fotografen, men den kan hjälpa till en bra bit på vägen är jag övertygad om.Efter sommaren loppis har jag lyckats få ihop lite pengar som jag funderar på att lägga på en ny kamera. Men sedan kommer jag på massa annat som jag skulle kunna lägga pengarna på. Var till Melinda härom dagen. Där kan man ju spendera många pengar. Hittade en helt underbar lampa som jag vill ha!!
Hallen (nere) vill ha sig en liten makeover också. Eftersom vi renoverat allt annat känns det som att man vill fixa till där också så det blir enhetligt. Ja och vipps så gick det en del pengar där också.
Hugos rum ska bli klart nu i höst. Det är inga större saker kvar att göra där men det är lite småfix och lite saker som ska köpas. Ja det är inte gratis det heller. Ja nu undrar ni säkert hur mycket sålde jag på den där loppisen egentligen??!! Ja inte räcker det till allt det här inte.
Så den gamla kameran får hänga med ett tag till. Vi får istället prova andra metoder, åla på golv tex. En mycket avanserad metor men väldigt uppskattad sådan av både barn och vuxna.

Nu har ni fått se några bilder från våran hall på PLAN 2, ur alla möjliga vinklar. Blev verkligen nöjd med golvet, har inte ångrat mig en sekund!!

Kram Lillstugans Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin er hall blev! Gillar pallen skarpt. Ringen var ett riktigt fynd! Fanns det bara en eller? Uggsen var också snygga, var kan man beställa dom? Tacksam för svar!

Kram Anna (78a@live.se)

Anonym sa...

Kom på en till fråga, är Bergstenska gården en butik? Hur har den öppet?

Kram Anna.

Lallis - liv och leverne sa...

Kanonfint!
Kram Lallis