tisdag 25 augusti 2009

Loppis

För tusende gången i ordningen kommer det en bild på ett loppisfynd. Men för en gångs skull har jag handlat till mig själv och inte till hemmet. I lördags var jag på loppis i en liten by längre bort. Hon som ordnat loppisen har faktiskt varit med i Lantliv i våras. De bor på en jättefin gård precis vid sjön. Det fanns mycket fint och jag hittade lite saker som fick följa med hem. Bland annat den här fina ringen. Eftersom jag inte har någon annan ring att bära än så länge får jag köpa en själv.I söndags gjorde jag något som jag tänkt göra ett helt år, jag beställde mig ett par UGG. Har inte köpt några andra skor på ett helt år så nu har jag unnat mig ett par gråa UGGs.

Längtar nästan till hösten nu, tror inte jag behöver frysa om mina små fötter då.

Ha en bra dag!!

Kram Lillstugans Anna

3 kommentarer:

MonaA sa...

Hej!

Idag var jag hos Melinda i Säter, och hon hade en såååå fin skylt bakom disken, som hon berättade att du gjort säljer! Då måste jag bara fråga om var man kan köpa dem, eller kan man beställa direkt av dig?
Den som det står LYCKA på skulle jag vilja ha, och kanske någon mer! Hur mycket kostar de?

Kul att ha hittat till din blogg, by the way :-)!

Kramar
Mona

n o r d i n g å r d e n sa...

Helläcker ring och de skorna, mmm va fina!!

n o r d i n g å r d e n sa...

...såg kommentaren ovan, är det du som gör det fina skyltarna med svart botten???