torsdag 11 juni 2009

Två dagar kvar

Nu är förberedelserna i full gång inför loppisen. Passar på att sitta inne och sy lite nu på förmiddagen när Hugo sover. Regnet öser ner vilket inte känns så kul. Har inga bilder att visa än men det kommer, förhoppningsvis innan lördag.

Visar idag istället lite inspirationsbilder från butiken "Par Currier". Kika in där på deras bildbank och sug i er inspiration. Ja det finns massor av fint att handla också.
Jag har länge kikat på en klocka som jag bara vill ha!
Kom ihåg tävlingen om ni inte varit in och skrivit en kommentar HÄR än.
Första pris är en kruka designad av Anna-Karin.

Alla bilder från Par Currier

Ha en bra dag!

Kram Lillstugans Anna

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilka helt underabar bilder från Par Currier !! Lycka till med loppisförberedelserna! Mari.

Hagbacken sa...

Å vad roligt att ha hittat hit, "granne" som du är! Önskar verkligen att jag kunde komma på din loppis, men har ingen som kan skjutsa då jag saknar kökrkort då, tyvärr! Men förhoppningsvis kan jag få skjuts en annan gång (för du skulle väl ha den öppen flera lördagara om jag förstod rätt)

Lycka till imorgon!//Kram Linda