onsdag 3 juni 2009

Loppis och tävling

Nu är det bestämt att sommarens första loppis här på gården (en bit utanför Falun) blir den 13/6 mellan kl 09.00-14.00.

Det känns onekligen lite pirrigt och jag börjar bli aningen nervös.
Jag har bestämt att i samband med detta även ha en liten tävling.
1:a pris är en helt underbar kruka designad av Anna-Karin, Dalakrukan heter serien och den är verkligen underbar.
2:a pris är en valfri skylt med något av orden Vänner Saknar Älskar Lycka Hemlis Lugn & Ro. Skyltarna kommer även de från Anna-Karins verkstad.
Hur går tävlingen till då?


Jo för att ha chans att vinna ska du skriva en kommentar i det här inlägget och sedan länka till detta inlägg på din blogg. Du som inte har någon blogg lämnar en kommentar samt tipsar en bunt likasinnade om detta.

Tävlingen pågår fram till 12/6 kl 24.00

Krukorna kommer även att finnas till försäljning på loppisen för er som inte har fru fortuna på er sida.

För att få vägbeskrivning går det bra att maila på hojenslillstuga@live.se

Kram Lillstugans Anna

40 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Oj vilken fin kruka! Jag är med. Kram Petronella

Ann-Charlotte sa...

Halllooooo klart man vill vara med ;D
Kram
Ann-Charlotte

Anonym sa...

Hej hopp! Ska absolut försöka ta mej till er loppis i sommar. Kul att få kika närmare på Höjen också! Kanske drar jag med mig pappa :-) Har ingen blogg men vill gärna tävla ändå. Krukorna är fantastiska. Ha det bra! Hälsn Helena C i Borlänge

Lyckofröken sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din fina tävling. Länkar och håller tummarna!

Kram A

Stina sa...

Så fina saker. Var bor du då gumman?:-) Kram Stina

Anonym sa...

Vilka fina krukor!! Var och kollade in hennes blogg och såg en till fin variant!!
Var säljs dessa? Vill gärna vara med i utlottningen!!
Ulrika

Stina sa...

Ja, det gör ju jag också...men kanske åt motsatt håll.Haha...;-)

Wee Mary sa...

Hejsan!
Vill jättegärna vara med i utlottningen o jag länkar såklart.
Vad kul det hade varit att få gå på er loppis med den är en bit att åka ifrån Göteborg, tyvärr.

Må väl.
/Kram,
Marie

Anonym sa...

Hej hej!!

Självklart vill jag vara med och tävla om den fina krukan!
Har tipsat alla på jobbet!
Kram mamma

Anonym sa...

Hej Anna!

Jag skulle bli så glad om jag vann krukan. Den skulle passa så fint hemma hos mig!
Kram Camilla

MissJuni sa...

Underbar blogg!! Och självklart vill jag vara med i tävlingen! :)

Lallis - liv och leverne sa...

Underbara krukor:)
Kram Lallis

Anonym sa...

Hej!

Jag skulle gärna vilja vinna den där fina krukan. Ska göra lite reklam här på jobbet!

Kram Hanna

MonaA sa...

Hej! Jättefin kruka, självklart vill jag vara med och tävla! Jag länkar på min blogg!
Jag kommer gärna och besöker din loppis också, maila mig gärna vägbeskrivning till den!

Kram
Mona

Lovilin sa...

Hej!

Vill gärna vara med och tävla!

Kram
Linda

Anonym sa...

Hejsan!
Jag vill vara med och tävla om den ljuvliga krukan!
/Elisabeth

Helena sa...

Jag vill vara med i utlottningen! Länkar från min sida! Kram Helena

Anonym sa...

Hallo!
Superfin kruka!! Den vill jag vinna!!
Kram Therese

mariaemb. sa...

Hej Anna!

Vilken otroligt vacker kruka! Jag vill jättegärna vara med och tävla. Självklart länkar jag inne hos mig.

Kul att ha hittat hit!

Kram Maria

Anonym sa...

Hej hej!
jag ska absolut komma till loppisen och vill vara med och tävla om krukan!
Kram Maria

engelsson sa...

vackra krukor tävlar man gärna om

Anonym sa...

Hej!
Klart att jag vill vara med och tävla om krukan!!
Har tipsat alla grannar!
Kram Siv

Anonym sa...

Hej Anna!
Första killen blir jag att vara med och tävla om krukan!
Fin blogg du har!
/Stefan

mig & alice sa...

Hjääälp!!!
Anna, du vet att du måste påminna mig....jag har ingen komihågklocka i min hjärna som funkar tyvärr!!!Jag hade för mig att det var den 19:e??? det kanske inte ens är en lördag...kokkobello i huvudet är jag, tralalalaaaa....
Självklart vill jag vara med och tävla om den ljuvliga, ljuvliga krukan!!! Jag gör ett inlägg i dag om detta!!!
Tyvärr så jobbar jag ju själv imorgon men någon annan lördag när jag är ledig så ska jag defenitift komma till din loppis!!!

Ha det så gott vännen!Och stoooort lycka till!!!

Kraaam
Melinda

Hagbacken sa...

Kanske är försent att "anmäla sig" till tävlingen (såg den först nu), men jag chansar och länkar direkt!

Kram Linda

Anonym sa...

Vill oxå vara med och tävla!
Lena

Sofie sa...

Deltar gärna i tävlingen, länkar självklart!
Trevlig helg,
Sofie

Villa Carl Larsson sa...

Oj vilken tur jag har som hinner vara med i din tävling. Jag länkar från min blogg och nu hoppas jag på tur :)

Kram Josefin och trevlig helg!

evamar - tävlingsblogg sa...

Även jag hittade hit i sista stund. Klart att jag vill ha en chans att vinna ett så fint pris. Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/june/kruka-skylt-12-juni.html

Home By Virginia sa...

Oi, jeg slenger meg på i siste liten og linker på min blogg... :D *Klem*

Anonym sa...

Hejsan!
Underbart vacker kruka, vill gärna vara med på utlottningen!
Skulle gärna besöka din loppis, men det är en lång resa....
mvh
värmländska

LindaH sa...

fina! har lite krukbrist här hemma så det vore kul att vinna. har länkat tävlingen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/june/kruka-skylt.html

annelie(pesa)persson sa...

Hejsan jag ska definitift komma till ditt loppis men tyvärr inte i morgon,med jag är gärna med och tar chansen att vinna den fina krukan kram

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla,vilken fin kruka.
Hälsningar Gun-Britt

gun-britt.klingberg@telia.com

Mollymera sa...

Hejsan! Jag bara måste vara med i utlottningen, åhh vilka fina saker i keramik. Jag är så himla sugen på att gå en kurs i keramik och göra lite egna saker.
Kram Christina

Agnes sa...

Vilka söta vinster! Jag vill gärna vara med och tävla om dom:)

Har självklart länkat:
http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2009/06/kruka-skylt-12-juni.html

Ha en trevlig helg!

ERika sa...

Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Tofva sa...

Åh varför har jag inte besökt din blogg tidigare? Självklart är jag med och tävlar!
Vart ska du ha loppisen någonstans? Jag bor i Falun och älskar loppisar med bra "fynd" kul!!! Jippi :D

Lantligt i stan sa...

Vilken underbar kruka! Jag är gärna med på utlottningen om denna! Länkar!
Kram Anki

Anne sa...

Härliga krukor! Deltar gärna i tävlingen. För ordet vidare via mail.

abackman66 at hotmail.com