fredag 12 juni 2009

Äntligen lite bilder

Jag är helt slut och bokstäverna skuttar runt på skärmen lite som de vill men nog sjutton ska jag väl få ut lite bilder till er.

På den sista bilden ser ni krukan som är första pris i tävlingen. Skynda er in här och skriv en kommentar, vinnaren utses i morgon så ni har fortfarande chansen!

För er som inte hunnit med att få en vägbeskrivning går det bra att kika in på eniro och söka på Höjen Falun.

Ha en skön helg och vi kanske ses i morgon!

Kram Lillstugans Anna

5 kommentarer:

Helena sa...

Hej! Tyvärr har jag inte vägaran förbi Falun i dag så jag får säga lycka till via bloggen! Ha en fin dag! Kram helena

Ann-Charlotte sa...

Det ser jätte fint ut! Skulle ha kommit förbi själv om vi inte hade fått pullerna igår. Hönsmamma som man är så kan jag inte lämna dom förlänge ;)
Kram
Ann-Charlotte

Ett hus i vitt sa...

Men åh vilken fin loppis!! Åh man blir ju sugen att åka förbi... Jobbar dock i min egen butik idag. Hoppas det kommer massor med folk till dig! Kram, Anette

Mia sa...

Hej!

Vilken mysig loppis du hade, var förbi där idag med syrran och hennes kille. Blev lite inhandlat.
Komemr du ha loppis flera gånger, så blir det nog flera besök.
Kul när dte är en loppis i närheten där man bor.
Ha det bra!
Kram Mia

Anonym sa...

mmeeeen ååå varför bor jag sååå långt bort...vill ha ha ha