måndag 2 november 2009

Repris

Jag vet inte var min blogglust tagit vägen. Jag har massor av energi att pyssla hemma. Hallen är klar, Hugos rum är på gång att bli klart och bloggen bara skriker efter lite uppmärksamhet. Men jag har lite tappat lusten att blogga om jag ska vara ärlig. Jag hoppas att det kommer tillbaka!!!

Visar istället lite vackra höstbilder från gården som jag faktiskt tog förra året.

Ha nu en bra vecka och jag ska verkligen försöka få tillbaka den tappade blogglusten och få till ett inlägg på hallen senare i veckan.

Kram Lillstugans blogglustlösa Anna

3 kommentarer:

Ingalill sa...

Du, det är väl så att blogglusten kommer och går. Speciellt om man har småbarn, jobb, make, renovering och annat att tänka på. Jag började blogga i februari och i somras tappade jag oxå inspirationen. Men nu har jag kommit igång igen. Tycker det är många som känner likadant. Ha en bra vecka!!

linnea-maria sa...

Det kan vara så ibland. Själv har jag lust men inte tid. sånt går i vågor. Så vackra bilder! Ha det så bra. /linnea-maria

Elina sa...

Hej syster. Såg din kommentar! Jag glömde av att ringa, och nu har jag inga pengar ..
Men ring du!!! Puss