torsdag 12 november 2009

Otacksam

Just nu känner jag mig väldigt otacksam. Som jag skrev tidigare har jag nästan tappat lusten till att fortsätta blogga. Har försökt klura ut vad det beror på men jag vet inte. Har massor med saker som jag vill dela med mig av från alla våra projekt här hemma, men när det kommer till den där sista stylingen innan det blir fotovänligt tar min lust slut.

Snälla ge mig ny lust att fortsätta blogga!!

Jag satt nyss här hemma och tittade mig runt och ser ett jättefint hem. Och mycket av det har jag just bloggen att tacka. Tänk all inspiration den gett mig. Mycket inspiration kommer när man vill visa något här på bloggen men det mesta kommer från alla er som har så otroligt fina hem som ni delar med er av på era bloggar. Jag nämner ingen men ni finns alla med på min favoritlista en bit ner på höger sida!

Så just nu känner jag mig väldigt otacksam mot bloggvärlden för den har faktiskt bidragit till att vi nu har fått ett underbart hem som vi stormtrivs i. Och jag kan lova er att jag inte ska sluta blogga, inte idag i alla fall, hihi.

Jag har länge lovat lite bilder från hallen så här kommer ett gäng, ostylade och oredigerade.

Okej då, lite styling kanske det ändå blev. Jag menar, vem har en massa krokar i hallen som det inte hänger drivor med kläder på??

Passade på att fota lite mer så fler inlägg kommer med bilder från min kanske nyfunna lust att blogga mer.

Kram Lillstugans Anna

1 kommentar:

Kullan Pullan sa...

Hej!
Ibland blir bloggandet mer kravfullt än lustfullt tycker jag men det brukar gå över. Micke brukar tycka att det är en klubb för inbördes beundran och ja,visst har han delvis rätt men det är ju skönt med en egotripp ibland också.
Ha en skön helg
Kram Paula