onsdag 18 november 2009

Höstrusk

Fy vilket tråkigt väder det varit ett tag nu. Till och med jag som egentligen hatar vinter och snö längtar efter lite snö nu men framförallt efter lite sol.
Fortsätter dela med mig av mina ostylade bilder och inlägg med minimalt med text. Jag vet inte vad som hänt faktiskt. Jag har inget att skriva om tycker jag. Ja vi får hoppas att det kommer tillbaka. Jag kan i alla fall berätta att det endast är 1,5 månad kvar till jag ska börja jobba igen. Nytt jobb blir det också, ska bli så skoj!!

Alltså är det full fart här hemma nu, vill få klart Hugos rum och få han att sova där innan jag börjar jobba.

Här kommer några ostylade bilder från favorithörnan nu i höstrusket. Det är så skönt att göra en brasa, tycker jag, men inte Erik, han är alltid varm och jag fryser. Han är dålig på att dela med sig av värmen också. Ett bra knep att ta till kanske, jag hotar med en brasa om han inte värmer mig, hihi.
En ostylad pojk vill också göra lika som mamma, ligga på golvet alltså och självklart ska han få vara med här.

Ha en fortsatt bra vecka!!

Kram Anna

1 kommentar:

VITA NYANSER sa...

Ni har så himla FIIINT!!! Och vilken go kille! TACK goa för ditt härliga stöd inför att jag ska starta eget = )!

Kram L-L