fredag 13 november 2009

Fler bilder

Passar på att slänga ut lite fler bilder nu när jag är på gång, fortfarande ostylat. Visar lite bilder på det rummet som från början var vårat sovrum, alltså innan utbygnaden var klar. Det är lite svårt att förstå att vi sov 4 personer här, men finns det hjärterum...Taget från hallen in till fd sovrum, numera genomgångsrummet till nya delen.

Också taget från hallen mot andra sidan.

Nu när jag tittar på bilderna ser jag att det verkligen ser tomt ut, som att ingen har flyttat in ännu. Jag har varit lite försitig med att slänga upp saker på väggarna och att överpynta, men det ser jag att det är en bra bit kvar till. Från nya delen in i gamla.
Skåpet är från Norrgården och jag bara älskar det!
Perfekt förvaring!


Ha en skön helg!!
Kram Lillstugans Anna

2 kommentarer:

Kullan Pullan sa...

Ljust och härligt, lite tomt kanske men vilsamt och jag är likadan, det tar emot att spika upp saker hursomhelst. Man vill ju ha en plan.
Ha det gott!
Kram Paula

n o r d i n g å r d e n sa...

Du har ett vackert hemm kul att ha en grund och fritt spelrum för övriga detaljer!!! Mari.