lördag 10 oktober 2009

Tomma ramar

Idag blir det inget långt inlägg med någon galen text, bara några bilder.
Men trots det kommer ni nog återigen tro jag blivit helt galen.
Jag har tagit ur alla målningarna ut gamla tavlor som jag hittat ute på logen och bara behållit ramarna.
De fick sig en plats bakom sommarens bästa loppisfynd, den svarta rostiga pallen.

Jag bara älskar den ljusturkosa färgen och den kommer igen på fler inlägg längre fram. Som ni ser, allt är inte vitt.

Ha en skön helg!!

Kram Lillstugans Anna

3 kommentarer:

Elin i skåne sa...

Hej!
Jag fattar inte hur du får Hugo att hålla sig borta från alla dina "prydnader", våra töser hade nog vält ramarna typ 5 gånger om dan!=)

Kullan Pullan sa...

Härlig bild, och ja,visst är det härligt med turkost. pallen är hur tuff som helst.
Kram Paula

linnea-maria sa...

Snyggt stajlat!
Jag hittade en gammal tavelram jag målat som barn, jag blandade cuprinol och vit färg och målade ramen och en pall. Båda har hittat in i mitt hem nu. Visst är det bra att ha lite gamla grejer på lut i förråden så att de får mogna fram :) /linnea-maria