måndag 5 oktober 2009

Kärlek

Ja ibland drabbar det en som en elektrisk stöt rakt in i hjärtat.

Ni som fortfarande kommer tillbaka hit till bloggen trots mitt förra inlägg om ångest och annat trams kommer nu även ni inse att människan än inte riktigt klok. Vad är det nu för tok hon tänker skriva nu på sin blogg är det nog en del som tänker.

För en vecka sedan var jag in och kikade på Norrgården. Går där och njuter av allt vackert och så står det där mitt framför mig. Ett så vackert skåp. Och det var kärlek vid första ögonkastet. Hem till Erik och försökte på mitt allra ljuvaste sätt få honom att förstå att det skulle passa så bra här hemma. Lyckades nog skapligt bra får jag erkänna för nu står det här.

Förlåt för den återigen kassa bilden men ni vet ju att det beror på kameran, eller??
Ha en fortsatt bra vecka!!
Kram Lillstugans Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Just det där skåpet såg jag på blocket och det är underbart vackert! Mycket bra köp!

Tack för tips om ringen du visade i tidigare inlägg! Nu har jag köpt mig en egen A-ring och den är så läcker :)

Ha det bra i höstrusket!

Kram Anna (i Borlänge).

Kullan Pullan sa...

Hej!
Man blir alldeles sjuk av allt snyggt inne på Norrgården så jag försöker hålla mej därifrån. Jag tycker inte heller om vintern, den är alldeles för lång. En lång åtta månaders väntan på kanske en bra sommar. Hur står man ut egentligen!!!
Kram Paula

VITA NYANSER sa...

Vilket underbart skåp!!! Och vilken fin blogg du har. Vad kul att hitta någon ny inspiration! Kul att du är med i min utlottning!

Kram L-L