tisdag 7 juli 2009

Tjuvtitt projekt

Hej hej!!

Idag tänkte jag visa er lite bilder på ett av alla projekt jag håller på med just nu. Jag kan inte förstå att jag lyckas med att dra igång allt samtidigt. Vad sjutton kan det vara för syndrom jag lider av?? För tillfället riktigt pyser det över av massa energi och för att inte tala om alla idée som bara väller in från alla underbara bloggar. Jag brukar inte visa bider förrän det är klart men vad sjutton här kommer det några i alla fall.

Målning av golv håller jag på med, inget annat!!hihi, ja jag vet att jag har små fötter!!

Som vi har hållit på att krångla med dessa golv, eller rättare sagt jag. Först skulle jag måla golven på hela plan 2. Därför lade vi in helt obehandlade trägolv. När de var på plats var de så fina att jag ångrade mig och ville göra de som golven ner med vit lut och vit olja. Det blev bara kladd att hålla på med. Det torkade aldrig och luktade starkt länge. Nu har jag kommit på att jag ska måla dem i alla fall. Erik har tröttnat på mig för längesen och låter mig hålla på som jag vill, vilket är väldigt skönt. Nu känner jag att det är helt rätt och det blir som jag tänkt mig från början.
Ni får uräkta mästerfotografen!!! Färgen heter skygrå och är en väldigt ljus grå.

Ha en bra vecka och kom ihåg loppis på lördag!! Maila om vägbeskrivning!

Kram Anna

2 kommentarer:

Matilda K sa...

Det ser verkligen jättefint ut, tycker definitivt du gjorde rätt som valde att måla golvet vitt!
Roligt att du gillar russinnet, nu med blogg också : )
Hade gärna besökt er loppis om den legat lite närmare...

Matilda K

Matilda K sa...

Hej igen Anna,
vad lustigt, med plåstren menar jag! Alltid roligt att höra från nöjda kunder och "se" vart varorna hamnar : )

Keep up the good work
Matilda