onsdag 22 juli 2009

Sista loppisen!!

På lördag är det sista loppisen för i sommar. Jag hopps verkligen att vi ska kunna fortsätta nästa sommar för det här har verkligen varit skoj!!
Förlåt alla läsare för att jag är hopplöst dålig på att uppdatera nu under sommaren men jag hoppas att det blir bättre. Massor med projekt på gång och jag ska visa er så fort jag hinner, alltså massor av skoj att vänta.

Ha nu en skön helg och kika gärna förbi på lördag mellan 09.00-14.00. Maila för vägbeskrivning.
Kram Lillstugans Anna

2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Men hej Anna!

TACK för din jättegulliga kommentar! Hur har jag kunnat missa din loppis när jag var i Dalarna!!??? Ahh vad arg jag blir, det ser ju jättefint ut på bilderna. Attans också!

Och vilken fin blogg du har också!! Jättemysig :)

Hit kommer jag gärna igen.

Kram Jenny

Anna-karin sa...

Halåjj snuttan!;)
Hoppas att ni hade det bra på semestern. Själv har jag just tackat nej till ett samarbete som skulle kunna bli stort... men tiden finns ju inte buuääähääähäää. Bara att rulla vidare med mitt eget istället.
Rullar gör det för dig och loppisen också! Dyker antagligen upp. KRAM