fredag 10 juli 2009

Det är inte klokt...

...vad veckorna går fort. I morgon är det loppis igen. Hoppas verkligen att vädret blir bättre än det varit de senaste dagarna, solen tittar faktiskt fram lite nu på kvällen, det kan den gärna få göra i morgon också.
Golvet i hallen på plan 2 är klart, det blev verkligen så bra som jag hade hoppats.
Här kommer en förebild och en efterbild. Skänken är ett av fynden från min tur till me & alice loppis.
Den har fått lite färg på sig och golvet med. Det var nästan tur att det blev några dagar med regn för annars har jag nog inte fått det klart så snabbt.
Hugo ville väldigt gärna komma in i bild, ser ni hans lilla hand?
Sommarens bästa loppisfynd får nog ändå bli pallen. Den fick jag med när jag köpte lite annat krafs på en loppis i närheten. Den är sådär härligt rostig och sliten. Lyktan är sommarens bästa rensa-här-hemmafynd. Hittade den i en vrå, helt dammig och full med spindelväv och rostig. På glaset finns en falddermus.

Lite nya mysiga skyltar finns att köpa på loppisen imorgon plus en hel del annat smått och gott.


Ha en skön helg och hoppas att vi ses imorgon!!

Kram Lillstugans Anna

Inga kommentarer: