lördag 4 april 2009

Välbehövd rekreation

Lite semester var precis vad vi behövde. Fullproppade med ny energi brummade vi i torsdags hemåt från skåne. Trångt i bilen var det efter allt shoppande, och som om inte det var tillräckligt, när ingen såg på så smet en sådan där envis förkylningsbacill in också. När vi väl var hemma hade bacillen gjort sitt och smittat ner både Hugo och mig som då var genomförkylda. Själv hade den hoppat av, antagligen i Mjölby där vi stannade till en sväng.

Hur som helst, vi har haft några underbara dagar i det vackra Skåne. Blir bara mer och mer förtjust i detta landskap ju mer jag är där.

Vi har bott hos goda vänner i Vejbystrand, bara några hundra meter från havet. Jag och Edvin älskar havet och kan inte få nog av att vara på standen. Det var lite blåsigt ett par dagar men sedan blev det bättre.
Mamma fastnade inte bara i sanden med vagnen utan för en gångs skull fastnade även hon på bild.
Nu ska jag och min förkylning gå och sova.


Gonattkramar från

1 kommentar:

Tinnar och torn sa...

Krya på er. Kram Petronella