söndag 26 april 2009

En hel drös med bilder

För tredje helgen i rad har vi kalasat på tårta. Inte bra för inför beach 2009, tur man har en egen strand, hihi.

Tänkte visa lite bilder på hur det blev med de gamla pardörrarna som var ett Blocketfynd.
Räcket och grinden är på plats. Grinden är inlämnad och målad i samma färg som trappan och räcket. Eriks idé och det blev kanonbra!
Ingen behöver längre fundera vad som finns under trappen då det tydligt framgår av skylten.
Vi har lagt in golvvärme i hela utbyggnaden, inte inkopplat än, vi satt även in en täljstenskamin ifall det skulle bli riktigt kallt någongång och vi skulle bli lite frysna, vilket händer ganska ofta i fryslorten Annas värld.
Ville vänta med att visa bilder till vi bott in oss och fått lite saker på plats men vi har liksom börjat gilla den lite kala och aningen sterila inredningen, haha. Nä då, lite mer ska vi väl få in men vi har inte så bråttom med det. Och för er som undrar så bor vi faktiskt här och barnen får leka. Bildbevis finns!

Ha en fortsatt skön söndag!

Kram Lillstugans Anna

5 kommentarer:

Ingalill sa...

Måste nästan le lite när jag ser bilden på täljstenskaminen i kombination med det vita golvet - precis som i vårat vardagsrum... Grinden blev ju helt perfekt!! Ha det gott!!

mig & alice sa...

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH, vet du...jag avundas dig som har så lite saker framme Anna...Tycker att det är såååå himla snyggt. Men jag klarar inte av helt enkelt att hålla det så "enkelt" när det finns så mycket vackra saker som jag bara måste ha ;-).

Jag kommenterade hyllan i ditt förra inlägg, har du missat det 'fniss'?
Det blev iallafall kanon.

E måste känna sig stolt nu när han kom med en idé som blev så bra :-).

Jättebra om jag kunde få info om de där små gröna så snart som möjligt eftersom jag har de i min tur som hänger över mig, hehehe.
Känn ingen panik,, hahaha.

Ha det bäst och gratta gullungen ifrån mig.

Kraam
melinda

Viola sa...

Vilka underbara gamla dörrar, blev verkligen så fint...ni jobbar på och det blir verkligen så snyggt..kramen

Må Gott sa...

Åååå vilka fina bilder! Ja ibland kan man tycka att det är lite synd att ta in en massa saker som stjäl fokus från det andra fina. Håller med om att det är rätt att vänta lite och bara ta in saker som verkligen känns rätt.

Ha en fin dag!
Kram Anette

Stina sa...

Så fint ni har det.:-)