måndag 15 mars 2010

Vår på en vecka

Igår kväll kom vi hem efter en veckas solande och badande. Erik fick som present en resa till Egypten av mig och självklart fick han ta med sig sin familj. Erik och familjen har njutit och haft det så skönt i värmen. Men den bästa upplevelsen var nog ändå snorklingen i Röda Havet. Jag hade inte riktigt föreställt mig att det skulle vara som att simma i ett akvarie. Helt otroligt fint med fiskarna i alla möjliga färger i ett alldeles klart blått vatten.

Och på en vecka har det också blivit vår här hemma. Det kändes faktiskt inte alls jobbigt att återvända till verkligheten igen.

Den här våren ska jag i alla fall försöka att inte bli "pastellig". Det ser så fint ut hos andra eller i butik men när jag får hem det så blir det bara fel. Så om jag ska försöka undvika att smittas av något den här våren så är det av den där smittsamma pastellbacillen!!

Ha en skön vecka!!

Kram Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej vad fint

n o r d i n g å r d e n sa...

Välkommen hem igen!
Haha, pastellbacillen! Nja, det är fint med pasteller men jag är belägen att hålla med dig, för detta var bara så snyggt! Lite "rivigare" färger i hop med det vita och svarta, urfin grönfärg och kul med lite orange detaljer! Du har så himla fint! Mari.

me and alice sa...

Hej Anna!
Välkommen hem igen!
Åh ni verkar ha haft det helt underbart!! Vi åker nu på Måndag!! Måste nog börja tänka på lite packning nu i helgen... Sent ute som alltid... *fniss*

Ha, ha du är rolig du... Pastellbacillen!!
Vi ses när vi kommer hem igen. Då kommer jag o hälsar på dig!!
kraam Susanne