fredag 5 mars 2010

Kalas

Nu är det nästan bara ett dygn kvar till det bär av mot Arlanda. Mamma frågade härom dagen om jag packat klart. Öhh,, tänkte jag. Jag har inte börjat packa än. Jag tänkte efter och så här brukar det vara när jag ska åka iväg. Packar alltid i sista minuten. Men i mitt huvud har jag redan packat. Alltså, jag har redan tänkt ut allt som ska med. Har liksom en lista i huvudet på alla saker som måste med. Ska erkänna att det inte är lika lätt att hålla listan komplett hela tiden när det är 3 personer som jag måste packa till, ja Erik han får packa åt sig själv.

Men innan vi åker ska vi i morgon, tillsammans med familj, släkt och vänner fira våran Erik som i onsdags fyllde 40. Resan är en present från mig och barnen.

Så med lite bilder från Hugos rum tar vi en stunds bloggvila och återkommer utvilade och förhoppningsvis också lite solbrända.

Ja som ni ser så kan man inte säga att det saknas färg på Hugos rum. Det roliga är att han älskar att vara på sitt rum. Den lilla servisen från IKEA är en favorit, gissa om det blir mycket fika med mamma??!!

Ha en skön vecka!!

Kram Anna

3 kommentarer:

Millas hem sa...

Helt underbara bilder! Fantastiskta färgkombinationer!

Hoppas att ni får en mysig resa!!

Kram Camilla

me and alice sa...

Hej Anna!
Jag hoppas ni får det fantastiskt skönt på er semester...
Lilla Hugos rum är som en dröm!!!
Kram Susanne

linnea-maria sa...

Vilket härligt barnrum! Förstår att pojken trivs där.
Ha det så trevligt på resan
/linnea-maria