torsdag 25 februari 2010

Här kommer ett pip

Ibland är det bara helt hopplöst att få tid över till ett inlägg. Och när tiden finns då saknas det idéer. Men bara så ni vet så tänker jag på er där ute och vill bara önska er en skön helg!! Det ska komma snö till helgen och mest i mellansverige. Det är ju bra för vi har ju så lite snö som det är nu. Kul för barnen som ska ha sportlov om det finns snö. Ja mer snö vill vi ha!!!

Om en vecka och två dagar drar vi till varmare breddgrader. Men om det kommer lite mer snö så kanske vi tänker om och stannar hemma istället!

Just nu är vårt sovrum upp och ner sedan jag började måla om väggen bakom sängen, trodde det skulle bli bra men det blir bara tråkigt. Nu skulle jag vilja ha in lite färg. En vägg med Pip tror jag skulle bli kanon!! Eller vad tror ni???

Älskar den turkosa färgen och den röda tapenten blir ju bara så snygg till!! Ja vi får se vad gubben säger!!

Ha en underbar helg!!

Kram Anna

1 kommentar:

Millas hem sa...

Jaa, det där ser helläckert ut!!
Jag gillar den tavlan med fjärilarna...supertuff!

Kram Camilla