fredag 23 januari 2009

Dille på dörrar

Det var en envis sjuka vi åkt på, för den vill inte ge med sig. Den ihållande febern ställer till det i mitt huvud och orsakar mindre angenäma feberdrömmar. Häromkvällen åkte Arga snickaren runt och jagade aliens med en handboll. Igår kväll var Bygglovs-Matte här hemma och snickrade, det var sommar, varmt, bar överkropp, öhh, nu blir jag förvirrad, var det en feberdröm eller var det en önskedröm. Ja ni ser hur snurrig jag är. Satt och tittade igenom mappen mina bilder och det var väldans vad jag sparat på massa dörrar. Tänk att en dörr, eller kanske man ska säga två dörrar kan vara så fina att titta på. Bilderna är sparade från där jag någon gång susat fram så kanske är det just din dörr jag fastnat för.
För några månader sedan var jag ner till butiken "mig & alice" . Fick en kanonidé när jag såg vad geniet Melinda hittat på. Idén innefattar ett par gamla dörrar. Mer säger jag inte, ni kommer att få se senare.
Här kommer en till.
Nu orkar inte min feberheta hjärna mer för den här gången.
Ha en skön helg!
Kram Anna

4 kommentarer:

Viola sa...

Hallå Anna, du det var väl inte så tokigt med den där drömmen med Matte med bar överkropp, fniss...så du snöar in på dörrar, lika med mig, jag är sojm besatt framför allt när jag är hos syrran på Österlen och fotar dörrar och fönster som en galning...hoppas verkligen att du blir bättre, men du har ju haft rätt så trevliga feberdrömmar iaf,,,,,stota krya på dig kramen, vi tar en X-LLL-kram VIOLAN

Tinnar och torn sa...

Hejsan! Den där gröna dörren med överljuset är en klar favorit. Vi valde ju vit dörr men jag har mina planer för den någongång i framtiden :o) Krya på dej /Kram Petronella

Tineling sa...

Ja det är fint med gamla dubbeldörrar! Vilken trevlig dröm förresten. Hoppas du blir frisk snart!!! Styrkekramar/ Tina

Kullan Pullan sa...

Brukar fota dörrar när jag är på semester. Man får för sig att dom säger något om dom som finns innanför.
Kram Paula