lördag 12 juni 2010

Höjens lillstuga

14 juli 2008 publicerdes första inlägget här på bolggen. Efter det har det nästan hunnit med att bli 200 st. Lillstugan har blivit stor och alla läsare har fått vara en del i den processen. Mycket av min inspiration under bygget har jag att tacka bloggvärlden. Många underbara vänner har jag också haft förmånen att på ett eller annat sätt möta genom den här världen.

Jag har ändå kommit till ett slut med min blogg Höjens lillstuga. Jag vill säga ett stort TACK till alla läsare som varit med här! Ett stort TACK går också till alla underbara bloggare där ute som gett mig så otroligt mycket inspiration!

Jag vill önska alla en skön sommar!!

Många kramar Anna

4 kommentarer:

Mia sa...

Hej! Vad tråkigt...du har ju en sådan underbar blogg! Komemr du anordna någon loppis hos dig i sommar? Var till din loppis flera gånger förra året, och hittade massa fint!

Kram Mia

mig & alice sa...

Heeej min vän!
Vad är det jag läser???

Hur menar du nu? :-)
Du kan ju inte sluta visa ditt vackra och totalt underbara hem...det innebär ju att jag måste faktiskt ta tag idet och åka och hälsa på dig nu, hihihi.

Nej...jag kan förstå vad du menar och man måste göra det som känns rätt i magen....även om jag tycker att du har en av de mest inspirerande bloggarna här i vårt avlånga land. ( Att det inte kommer nya inlägg varje vecka...det får man liksom ta)
Men du ska såklart göra precis det som känns rätt för dig.

Saknar dig.
Kraam
Melinda

linnea-maria sa...

Åh vad tråkigt!!! Hoppas lusten kommer tillbaka snart. Lycka till. /Therese

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men, slutar du?? Efter 2 fina bloggår, men kanske du dyker upp senare el i en annan skepnad: )

Tack för denna tiden av fin inspiration , ha en skön sommar! Mari.