lördag 24 april 2010

På spåret

Idag på förmiddagen har jag och Anna-Karin varit ute och fotat lite. Lite och lite, det blev drygt 300 bilder. Först styrde vi mot ett gammalt övergivet hus. Brukar inte tycka att det är läskigt men Anna-Karin lyckades skrämma upp mig. Hon pratade om uteliggare och till slut var vi inne på ämnen som prostitution och trafficking. När vi sedan tog oss mod till att kliva upp på den genomruttna verandan så blev det inte bättre av att se att det faktiskt brukar vara någon i huset. På golvet stod en micro och längs ledstången upp till övervåningen satt en sådan där ljusslinga som kändes aningen bordellaktig. Ja gissa om vi fick brottom ut igen, hihi.

Vår färd fortsatte ner till bangården och alla gamla tåg. Det blev en hellyckad fotostund och jag hade världens bästa modell att tillgå. Det blev fler bra bilder och dessa kommer att publiceras när modellen gett sitt godkännande!

Ha en skön helg!!

Kram Anna

4 kommentarer:

Anna-karin sa...

HAHA!!!! Klart att du får käre vän! Kram för idag!!!

Unknown sa...

Trevlig söndag! Kram Petra

me and alice sa...

Heeej Anna!
Vad mysigt ni hade.
Jag kan inte komma imorgon, Anton ligger fortfarande sjuk här hemma och jag väntar en kund...
Vi kan höras av nästa vecka och se om det passar då?
Kramis susanne

me and alice sa...

Hej vännen!
Åh jag har inte ditt telefon nummer!! Mailar dig sedan... Vilken tur att du inte satt och väntade i alla fall! Nu är Ante frisk, men jag har fått världens förkylning o lite feber... Så typiskt när vi fått besök från Tyskland i dag!! En jättegullig tjej som ska bo hos oss i en vecka och gå med Alice i skolan...
Ska vi preliminärboka Fredag??
kramis Susanne