fredag 4 december 2009

Andra advent

Vill bara önska alla en skön helg och en trevlig andra advent. Jag och barnen ska åka ner till mamma och Janne och baka pepparkakor på lördag. Erik får vara hemma och jobba i köket. Någon matlagning ska ni inte tro att det blir utan det är dags för lite ombyggnation. Äntligen ska vi få en större kyl och en större frys, som förhoppningsvis inte blir full med is som denna blir. Hinner knappt frosta av den förrän den är så full med is att det knappt går att stänga luckan. Lite annat kommer också att hända i köket, ska försöka komma ihåg att ta några före-bilder innan de sätter igång.

Ni som varit med här ett tag kommer kanske ihåg Eriks och min "lilla" oenighet om vilken färg tappan skulle ha. Den blev vit till slut och det blev verkligen så bra, tror faktiskt Erik också tycker det. En liten gran här blir lagomt med jul så länge.

Ha en bra dag!!

Kram Anna

3 kommentarer:

mig & alice sa...

Hej vännen min.

Vad mysigt att få lämna köksbestyren till gubben medans ni myser och bakar pepparkakor.

Anna....Jag älskaaaaar din trapp!!!
Boktäverna på väggen, den underbar granen som bara gjorde pricen över i.
Och jag ska erkänna att jag älskar den vita färgen i trappen också även om jag nog i nte kommer att välja det själv eftersom jag veeeeet vilket jädra jobb det är.
Varendaste litet hårstrå, dammtuss syns och jag skulle bli galen och fara runt i trappen med en dammtrasa fastsatt på rumpan hela dagarna...Fast det kanske skulle vara roligt å andra sidan? :-)

Ha det bäst du härliga kvinna.
Kraam
Melinda

VITA NYANSER sa...

Du har så himla FIIIINT!!! Hi,hi...var tvungen att titta fler gånger, ser ut som vår trapp i förra huset = ). Så snyggt med bokstäverna!!! Tack för inspirationen, jag skulle behöva liva upp min trapp!!!

Kram L-L

Anonym sa...

Så himla snyggt med texten plan 2....så kanske jag kan göra här hemma åxå