söndag 9 maj 2010

Jag finns!!

Jag är kvar i bloggvärlden fast jag inte syns så mycket. Jag har inte någon bättre ursäkt än att jag har ont om tid och inte mycket nytt att visa er. Här hemma är det så gått som stiltje. Jag har blivit förlagd med ändraomförbud. Ja ni kanske förstår vad det handlar om. Jag får inte göra om någonting!! Ni som känner mig kan höra mig uttala dessa ord med snudd på hysteri i rösten. För att få utlopp för min skaparlust som alltid sprutar ur mig har jag ägnat mig åt mitt fotande. Det är verkligen skoj och jag har en del projekt på gång.
Lite håller jag förstås på här hemma också, det går ju liksom inte att låta bli. Så bara lugn, det kommer bilder till er här, men håll nu för sjutton tyst om det till Erik!

Ha en skön vecka!!

Kram Anna

1 kommentar:

Kullan Pullan sa...

Klart att du finns! Väntar troget, var sak har sin tid.
kram Paula